Ofertę naszego sklepu możesz przeglądać całkowicie anonimowo, bez logowania się czy zakładania konta. Znajdujące się w sklepie produkty możesz dodawać do koszyka również bez logowania.
STATUSY DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW
Przy każdym produkcie w naszym sklepie znajdziesz jego status dostępności, informujące, jak długo będziesz czekał na realizację zamówienia, w którym znalazł się produkt o określonym statusie. Obecnie produkty w naszym sklepie posiadają jeden z dwóch statusów:
1.jak nic nie pisze to towar jest dostępny na magazynie
2.na zamówienie - towar o takim statusie nie znajduje się w naszym magazynie; będziemy musieli zamówić go u któregoś z naszych stałych dostawców; jeżeli dany produkt nie będzie dostępny także u nich, poinformujemy Cię o tym, zaś jeżeli będzie dostępny - wyślemy go Tobie najszybciej, jak to będzie możliwe i gdy wszystkie warunki zamówienia zostaną spełnione.
KOSZYK
Póki nie opuścisz strony www.mypaco.pl, wrzucone przez Ciebie do koszyka produkty będą w nim się znajdować. Możesz swobodnie wędrować po naszym sklepie i w dowolnym momencie sprawdzić zawartość Swojego koszyka, zmieniać ilość zamawaianych produktów lub usunąć z niego produkty po kliknięciu przycisku KOSZYK w prawym górnym rogu strony.
Po utworzeniu konta (przycisk KONTO) i zalogowaniu się do niego, możesz dodawać interesujące Cię produkty do schowka, tam porównywać je między sobą, a wybrane przerzucać do koszyka.
ZAMAWIANIE
Kiedy wszystkie wybrane przez Ciebie produkty znalazły się w koszyku i chcesz dokonać zakupu, kliknij po prostu przycisk 'Dalej'. Jeżeli do tej pory nie stworzyłeś w naszym sklepie Swojego konta albo jeszcze się do niego nie zalogowałeś, będziesz mógł to zrobić w tej chwili.
Następnie zostaniesz poproszony o podanie adresu dostawy i danych adresowych płacącego, któremu wystawimy fakturę VAT. Jeżeli adres płatnika i adres dostawy są różne, odznacz kwadracik przy 'Dane do Faktury VAT identyczne jak dane adresowe'. Jeżeli masz już w książce adresowej jakieś adresy, możesz skorzystać z okienka 'Wybierz adres z książki adresowej' i wybrać potrzebny adres bez mozolnego wpisywania go w formularze.
Kliknij przycisk 'Dalej', by przejść do wyboru formy płatności za zamówiony przez Ciebie towar i rodzaju transportu, za pośrednictwem którego chcesz go otrzymać.
UWAGA! Zakupów w naszym sklepie dokonać można TYLKO za pośrednictwem strony www.mypaco.pl.
FORMY PŁATNOŚCI
Należność za dane zamówienie równa jest sumie cen wszystkich zamawianych towarów oraz kosztów ich transportu.
Przelew na konto - po prostu przelewasz należną kwotę za towar (i ewentualny transport) na nasze konto za pośrednictwem Swojego banku lub poczty. Numer naszego konta jest w danych na zamówieniu.
Towar wysyłamy tylko firmą kurierską.
WYSYŁKA
Wysyłka następuje zaraz po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie jeżeli wpłyneła ona do godz.9.00 lub następnego dnia roboczego jeżeli
wpłata wpłyneła po godzinie 9.00.
Gdy już wybierzesz interesujące Cię formę płatności i rodzaj transportu, u dołu pojawi się koszt transportu - kwota, która dolicza się do sumy cen wszystkich produktów i wraz z nimi stanowi całkowitą kwotę należności za Twoje zamówienie.
W przypadku, gdy chcesz odebrać towar osobiście w naszym magazynie, prosimy o kontakt z BOK w celu ustalenia terminu odbioru. W ustalonym przez Ciebie terminie zapakowany towar będzie na Ciebie czekał.
Po wyborze sposobu płatności i formy transportu zamówionego przez Ciebie towaru, kliknij przycisk 'Dalej'.
PODSUMOWANIE
Tutaj zobaczysz adres dostawy, wyszczególnienie wszystkich zamawianych przez Ciebie produktów, ich ilości i ceny, a także sposób płatności i rodzaj transportu, które wybrałeś.
Pod specyfikacją zamówienia zobaczysz wyróżnioną sumę cen wszystkich produktów oraz kosztów ich transportu.
Sprawdź jeszcze raz, czy adres dostawy, ilość i rodzaj produktów, sposób płatności oraz rodzaj transportu są zgodne z Twoimi wcześniejszymi wyborami. Jeżeli coś się nie zgadza, kliknij przycisk 'Wstecz' i wprowadź potrzebne poprawki.
W przeznaczonym do tego polu możesz też dodać komentarz [maksymalnie 500 znaków], dotyczący Swojego zamówienia, który będzie widoczny przy Twoim zamówieniu zarówno dla Ciebie, jak i dla nas.
Jeżeli wszystko jest w porządku, kliknij 'Zamawiam'. Gotowe.
W ciągu kilkunastu minut od daty złożenia zamówienia otrzymasz na swój adres e-mail wiadomość od nas, potwierdzającą złożenie przez Ciebie zamówienia.
ZMIENIANIE ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA
Zamówiłeś za dużo? Chcesz zamówić coś jeszcze? Zamówienie już złożone? Nic straconego!
Jeżeli nie otrzymałeś jeszcze maila z informacją, że towar z Twojego zamówienia został już wysłany, a chcesz jeszcze wprowadzić jakąś korektę (dotyczacą dowolnej z własności zamówienia), po prostu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta naszego sklepu (e-mailem: siedlce@mypaco.pl, bądź telefonicznie: (0-25) 633-62-80, pon.-pt., 8:00-18:00, sob. - wolne), podaj numer Swojego zamówienia, a nasz pracownik wprowadzi w nim określone przez Ciebie zmiany.
Jeżeli masz jakieś pytania bądź wątpliwości na temat składania zamówienia w naszym sklepie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (e-mailem: siedlce@mypaco.pl, bądź telefonicznie: (0-25) 633-62-80, pon.-pt. 8:00-18:00, sob. wolne).